Sohbet Etmeye Hazır Mısınız? Kendinizi Test Edin

09/03/2020

Eğer bir suç ortağı keşfetmek için Bekarlar Sohbet Odaları kullanmaya çalışıyorsanız, ben bu sınavı alabilir ve böyle bir şey için hazır olup olmadığını keşfetmek olabilir. Sonra onu aldıktan sonra, ne arayacağınızı daha iyi anlayacaksınız ve doğru müzikte olmanız durumunda.

Ne tür bir profil yaparım?

A) Kendim, yaşadığım yer ve bana dokunmanın yolu hakkında tamamen benzersiz bir profil yazıyorum

b) Sadece eğlencelerimi ve aradığımı listeliyorum

c) Sadece sohbet etmek istiyorum, kimin bilgiye ihtiyacı var.

Doğru çözüm "B" dir. Artık bu sitelerdeki aşırı miktarda bilgiyi, sadece hobilerinizi ve bir suç ortağında aradıklarınızı listelemek istemiyorsunuz. Çok fazla bilgi vermek, durağınızda çok sayıda soruna neden olabilir. Her zaman fiyat konusunda kendinizi güvende tutun.

Bir sohbet odasında ne tür işlevler ararım?

A) Çarpıcı pix'i arıyorum

b) Sadece bekar insanlarla konuşmak istiyorum

c) En etkili insan türleriyle sohbet etmek için gelişmiş bir arama yapmak istiyorum.

Doğru çözüm "C" dir. Bir sohbet odasında ne kadar çok arama özelliği varsa, konuşmak istemediğiniz kişileri avlamak da o kadar iyi olabilir. Benzer arayışlardaki insanları ve aradığınız etnik tarihi geçmişi keşfedebilirsiniz.

Gevşek veya ücretli web sitelerinden sonra gelebilir miyim?

A) Ücretli web siteleri daha rahat ve daha rahat ise, ben bunun için ödeyecek.

B) Bunun için de ödeme yapmam gerekiyor mu?

C) Ne de, ben sadece MSN kullanıyorum

Doğru çözüm "A" dır. Ücretli siteler genellikle konuşmak için olağanüstü hoş insanlar var, çünkü onlar da satın almak gibi orada olmak için kazanılmış bir ilgi var. Ücretsiz siteler iyi olabilir, ancak potansiyel olarak dolandırıcılarla doludur ve insanları taklit eder.

Şimdi bu sınavı Tekli Sohbet Odalarında yaptığınız için, sizin için doğru olanı bulmak, uygun yeteneklere sahip ve içinde iyi insanlara sahip olmak için daha yüksek organize olabilirsiniz.


© 2020 Adam's travel blog. All rights reserved.
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started